مشاوره و رواندرمانی کودک و نوجوان

چاپ مقاله

مشاوره و رواندرمانی کودک و نوجوان

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره «من خلّاق»، با مدیریت دکتر سید محمد کلانتر، در سال 1395 تأسیس شده­است. این مرکز، در حوزه­ های مختلف روانشناسی، مشاوره و روان درمانی، خدمات تخصصی ارائه می دهد. نام مرکز (من خلاق) گویای توجه جدی کلینیک و مدیر مرکز به درمان های وجودی بخصوص خلاقیت در مشاوره و روان درمانی است. این مرکز قصد دارد تا با فاصله گرفتن از نگرش های ماشینی- مکانیکی و توجه عمیق به اندیشه های انسان مدار بخصوص تفکرات وجودی کمک درخور توجه و معتنابهی را به مراجعین عزیز ارایه نماید.

مشاوره و رواندرمانی کودک و نوجوان

 

 

[irp posts=”8177″ name=”خودمحوری نوجوان : بررسی رشد شناختی نوجوانان”]

 

مشاوره و رواندرمانی کودک و نوجوان

امید مهم ترین سرمایه یک انسان است و فرزندان مهم ترین مصداق امید اند. والدین با از خود گذشتگی به دنبال موفقیت های چشمگیر برای فرزندان خود هستند و از اینروی همه تلاش خود را صرف ارتقاء فرزندان خود می کنند. اما کودک و نوجوان بنابه طبیعت خود مشکلات متعددی را تجربه می کنند. از مشکلات رفتاری گرفته تا افت تحصیلی، مواجهه با طلاق والدین، مرگ عزیزان و ده ها مشکل دیگر. کلینیک تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره من خلاق معتقد است جامعه بهتر در گرو پرورش فرزندانی خلاق، با اعتماد به نفس بالا و توانمند در حل مشکلات خویش است. قابلیت های مذکور نیز از حوزه های تخصصی مشاور و روان درمانگر است.

او می تواند با کمک به والدین و فرزندان و از طریق جدیدترین روش ها کمک کند تا زندگی برتری را فرزندان شما تجربه کنند. اگر دل نگران آینده با کیفیت زندگی فرزندان تان هستید و اگر هم اکنون از مشکلات جدی ای در این خصوص رنج می برید ما کلینیک من خلاق را به شما پیشنهاد می دهیم